lift-reklamaKoja je bolja opcija oglašavanja: dijeljenje letaka ili lift reklama?

Možete dijeliti letke, flyere, reklamni materijal, možete dati oglas u novine, ali sve to je JEDNOKRATNO.

Dakle, jednom ste doprli do vaših klijenata (do velike većine ni niste, istraživanja pokazuju kako svega 5% ljudi pogleda letke, a oni koji i pogledaju brzo ga bacaju u smeće, a drugi dan reklame se više nitko ne sjeća) i to je to. Tu Vaš odnos sa potrošačem prestaje, u kanti za smeće.

Oglašavanjem gradite odnos sa potrošačem

Pomoću oglašavanja gradite odnos sa potrošačem. Kao i svi odnosi u životu da bi opstali treba ih održavati i njegovati. Sigurno niste Vaše najbolje prijateljstvo sa nekom osobom ostvarili jednim jedinim kontaktom. I da jeste, trebali ste ga održavati i njegovati da bi održalo.

Lift reklama i MEDIALIFT vam omogućuje da izgradite, kroz duge periode oglašavanja (minimalni period oglašavanja je 2 mjeseca), te zbog prosjeka od čak 4 kontakta stanara sa reklamom dnevno, Vaš odnos sa potrošačem.

Izgradite prepoznatljivost Vašeg proizvoda ili usluge. Prepoznatljivost rezultira povjerenjem.

Tako ste iz anonimnosti i nepoznanice, kroz vrijeme, stvorili prepoznatljivost i povjerenje prema Vašoj firmi, proizvodu ili usluzi. (Također, stanarima je reklama u dizalu jamstvo da iza reklame stoji registrirana tvrtka, što nije slučaj sa letcima koje može svatko dati otisnuti i podijeliti).

Dakle, vi birate da li želite biti samo jedni u nizu čija će ponuda završiti u smeću ili želite svakodnevno biti prisutni u životima vaših potrošača.

Na koncu, koju god alternativu izabrali potrošiti ćete novac, vrijeme i trud, a učinak neće biti ni približno isti.
Kada je u pitanju lokalno oglašavanje, Lift reklama je dokazala svoju superiornost pred drugim načinima oglašavanja.

POGLEDAJTE PONUDU OGLAŠAVANJA U LIFTOVIMA