indoor oglašavanje

Indoor oglašavanje

Tradicionalni oblici oglašavanja, poput televizijskih reklama, oglasa u časopisima i na internetu, postali su manje učinkoviti. Razlog leži u tome da potrošači danas, jednim klikom miša, pritiskanjem jedne tipke na TV-u ili radiju, mogu ignorirati takve oglase.

Isto tako, tradicionalne reklame imaju tendenciju da se izgube u gomili ostalih reklama, što za posljedicu ima neučinkovito trošenje financijskih sredstava za marketinšku kampanju za tvrtku i njezin proizvod/uslugu.

Međutim, postoji jedna vrsta reklame, sposobna za pridobljivanje novih potrošača, koja nije zamorna ni napadna – indoor reklama. Samo ovaj tip oglašavanja ima prednost da cilja točno određenu populaciju koju želite zahvatiti oglašavanjem, odnosno zahvaća ciljanu publiku na koju se reklama odnosi.

Ključ uspjeha marketinga u indoor oglašavanju je kombinacija efektne reklame koja je tempirana u pravo vrijeme, prema odgovarajućoj ciljnoj populaciji na određenoj lokaciji.

Indoor oglasi se mogu postaviti svugdje: u restoranima, kafićima i noćnim klubovima, ordinacijama, fakultetima, shopping centrima i drugim prodajnim mjestima; parkiralištima i dizalima.

Ako ste se odlučiti na indoor oglašavanje, nudimo vam par savjeta na koje obratite pažnju prilikom izrade indoor reklame:

  • Odaberite lokacije gdje se nalazi vaša ciljana skupina potrošača i tamo postavite reklame.
  • Držite se parole: Više slika i boja, manje riječi i teksta. Npr. ako imate restoran, na reklamu stavite slike vaše ponude jela – to je uvijek primamljivije od opisa jela!
  • Na reklamu postavite QR kodove, koji će kupce, kada ih skeniraju, preusmjeriti na vašu web stranicu ili do određenog popusta
  • Nemojte komplicirati oko izrade reklame – neka ona bude čim jednostavnija. Jer, kupci imaju samo sekunde da „bace pogled“ na vašu poruku
  • Potrošači većinom kada krenu u kupnju, znaju što trebaju kupiti. No, prilikom dolaska u trgovinu, prođu kraj mnoštvo primamljivih reklama, koje ih pozivaju da ih kupe i na kraju se doma vrate sa više stvari nego što je bilo planirano. Neka i vaša reklama bude jedna od tih reklama Postavite svoje reklame u dizalima stambenih zgrada, na parkiralištima, shopping centrima – poručite kupcu da mu je vaš proizvod potreban!
  • Budite iskreni kada planirate reklamu. Ponudite kupcima realnu uslugu, realni proizvod.

Indoor oglašavanje u dizalima

Oglašavanje u dizalima predstavlja pozicioniranje reklame na mjesto gdje ju je nemoguće ignorirati. Zbog te činjenice ovaj vid oglašavanja predstavlja jedini medij koji može jamčiti svakodnevnu gledanost reklame: jer ne čitaju svi iste novine, ne slušaju svi istu radio stanicu, ne gledaju svi isti TV kanal, ne koriste svi računalo, ali svi koji žive u zgradi svakodnevno moraju koristiti isto dizalo.

Prosječan stanar dnevno se vozi dizalom 4 puta, što znači da će se isti, tijekom 30 dana čak 120 puta biti u kontaktu sa reklamom u dizalu. Upravo zbog tog ponavljajućeg efekta (izrazito visok stupanj frekventnosti) poruka se lakše i brže prihvaća, te ostaje zapamćena puno duži period vremena.

Medij koji vam dopušta da suzite fokus na određeni dio grada, populaciju, spol, dob ili na određene lokacije i zgrade koju su vama najzanimljivije.

Oglašavanje u dizalima postaje sve zastupljeniji i popularniji trend oglašavanja, kako među vlasnicima malih poduzeća tako i velikih kompanija.

POGLEDAJTE PONUDU OGLAŠAVANJA U DIZALIMA