izrada reklama

Izrada reklama

Kvalitetna izrada reklama ili oglasa zadržati će pažnju potencijalnih klijenta dovoljno dugo da ih uvjeri da odaberu vaš proizvod, a ne onaj vaše konkurencije.

Svakodnevno smo okruženi velikom količinom reklama i različitih oglašivača koji nude svoje proizvode i usluge, zbog čega su potrošači postali gotovo imuni na promocijske poruke. U takvom okruženju nabolje prolaze oni čije su reklame jedinstvene, drugačije, kreativne i zanimljive.

Kvalitetan marketing mora stvoriti informaciju koja će ciljanoj publici biti zanimljiva i korisna kako bi je zapamtili i pričali o njoj.

Kako napraviti učinkovitu i drugačiju reklamu?

10 savjeta i ideja koje možete iskoristiti za izradu kvalitetne reklame:

1. Privucite i zadržite pažnju čitatelja

Zadržite pažnju sa zanimljivom informacijom. Zapamtite da ljudi ne čitaju reklame, već čitaju ono što ih zanima. Pitanje koje si morate postaviti je:“ Što pokušavam privući?“ Što će privući pažnju mojih kupaca? To ćete prvo učiniti efektnim naslovom.

Jedan utjecajni marketinški stručnjak jednom je rekao da bi izradio efektnu reklamu za 3 sata, a zatim bi uzeo 3 tjedna kako bi smislio dobar naslov.

2. Koristite uzbudljive slike

Ljudi su vizualna bića i ne žele uvijek  čitati sve što je napisano u oglasu ili članku. Običan tekst na običnoj pozadini može biti dosadan. Stoga, dodajte uzbudljive slike koje će instiktivno privući pažnju promatrača. Na primjer, možete postaviti sliku onoga što imate za ponuditi ili možete postaviti sliku koja će privući pozornost.

Možete sami uslikati fotografije ili potražiti besplatne slike online. Bez obzira koju varijantu izabrali, dodavanje vizualnog sadržaja pomoći će vam privući više pažnje i interesa za vaš proizvod ili uslugu.

3. Istaknite korist za klijenta

Istaknite istinsku vrijednost vašeg proizvoda u vidu različitih benefita koje će vaši kupci osjetiti ako izaberu vaš proizvod. Dajte razlog vašim potencijalnim klijentima da odaberu baš Vas. Na kraju, ljude ipak više zanima ono što dobivaju od vaših usluga, nego što vaša tvrtka radi i čime se bavi. Da biste došli do tog rješenja koristite 3 jednostavna koraka

1. Napravite popis svih svojih usluga (ili proizvoda). 

2. Za svaku od njih navedite što sve ta usluga (značajka) radi.

3. Zatim napravite popis onoga što je rezultat svake značajke – krajnja korist za klijenta.

4. Poruka mora biti što jednostavnija

Poruka mora biti toliko jednostavna da čitatelj odmah razumije o čemu je riječ. Zapamtite da u kreiranju efektne reklame slike su puno vrijednije i korisnije nego riječi. Pružite im više toga za gledanje, a manje za čitanje.

5. Poziv na djelovanje

Morate dati kupcima razlog da djeluju odmah sada! Stavite jasan call to action kako biste ohrabrili klijente da se dalje raspitaju o vašem proizvodu, da traže brošuru, sastanak, da se pretplate na vaš newsletter ili da iskoriste popust koji je vremenski ograničen.

6. Što čini vaš proizvod drugačijim?

Prije izrade same reklame postavite si par pitanja. Zašto kupci kupuju vaš proizvod? Da li rješava njihov problem? Da li im pomaže da uštede vrijeme ili novac? Ili po čemu je vaš proizvod jedinstven, koje su njegove kvalitete? Primjera radi, ako je vaš proizvod po cijeni konkurentniji od drugih sličnih proizvoda- istaknite cijenu u samoj reklami.

7. Budite jasni

Što ste jasniji i točniji to bolje. Na primjer, nemojte pisati „veliki popusti“ već napišite točnu brojku popusta, kao na primjer: „50% popusta“.

8. Koristite riječi i termine koje koriste vaši kupci

Morate znati tko je vaša tipična publika. U koju dobnu skupinu pripada, kojeg je spola, statusa? Zatim te informacije iskoristite kada kreirate vašu reklamu. Koristite iste riječi, termine, stil pisanja i govora za koje je vjerojatno da koriste i vaši klijenti.

9. Obratite se vašim klijentima direktno

Koristite u svojim reklamama riječi „vi“ ,“vaš“ ili „vaše“, na taj način ćete stvoriti osjećaj kod kupaca da se direktno obraćate upravo njima.

10. Iskoristite reference zadovoljnih korisnika

Kupci su danas puni sumnji, posebno kad je riječ o online kupovini. Bitno je izgraditi povjerenje kupaca u vašu tvrtku, proizvod ili uslugu kako bi ljudi znali da je vaša tvrtka dobar odabir. To možete učiniti tako što ćete pokazati da su drugi klijenti u prošlosti bili zadovoljni svojom odlukom kada su odabrali vaš proizvod. Stoga, dodajte u reklamu nekoliko referenci i utisaka vaših zadovoljnih korisnika.

Profesionalna izrada reklame i grafički dizajn uključuje moderno grafičko oblikovanje prema najnovijim trendovima u dizajnu. Želite da Vaša tvrtka ostavi veliki prvi dojam na klijente?

Ukoliko želite kvalitetnu izradu vizualnog identiteta vaše tvrtke to zahtjeva angažiranje grafičkog dizajnera, a ako su vam potrebne neke od usluga grafičkog dizajna kao što su:

Izrada logotipa

Logo je grafički znak koji se koristi za identifikaciju kompanije, organizacije, proizvoda ili brenda. – izrada logotipa

Izrada letaka

Letak ili flyer predstavlja jednostavno otisnut list papira sa tekstualnom informacijom i predstavlja jedno od najpoznatijih masovnih direktnih sredstava oglašavanja općenito. – izrada letaka 

Izrada vizitki (posjetnica)

Dobra vizitka predstavlja nastavak gradnje imidža vaše tvrtke ili brenda, prenosi prave informacije o tome tko ste vi i što radite, u očima klijenta na profesionalan i pamtljiv način. – izrada posjetnica

Izrada brošura i kataloga

Brošura je višestrani reklamni materijal koji za cilj ima povećati informiranost i tako olakša odluku kupca ili korisnika usluga. – izrada brošura i kataloga

Izrada bannera

Banneri su oglasi koji se koriste za oglašavanje na internetu. To su ustvari oglasi u obliku statične slike ili animacije, čija je uloga da zainteresiraju posjetioca i posluže kao linkovi prema vašoj web stranici. – izrada bannera

Profesionalna izrada svih vrsta reklama – kontaktirajte nas putem KONTAKT stranice ili telefonom na 01/5510-220 ili 098/95 47-444.