izrada vizitki

izrada vizitki

Kada upoznate nekoga s kime biste htjeli ostvariti suradnju, zar ne biste htjeli ostaviti izvrstan prvi dojam? Vizitka (posjetnica) čini više od slanja samog emaila ili ostavljanja telefonskog broja.

Dobra posjetnica nije samo instrument za davanje informacija potencijalnim klijentima. Ona je prilika/mogućnost za povezivanje sa novim klijentima na osobnoj razini.

Zahvaljujući postojanju emailova i SMS-ova, posao sklapanja i dogovaranja poslova i sastanaka je postao iznimno lagan i brz. No, ovakvi kanali komunikacija su bezlični, te ne predstavljaju profesionalan odnos prema klijentima. Prava poslovna komunikacija započinje kontaktom „oči u oči“, sa razmjenom vitki.

Dobra vizitka predstavlja nastavak gradnje imidža vaše tvrtke ili brenda, koji prenosi prave informacije o tome tko ste vi i što radite, u očima klijenta na profesionalan i pamtljiv način.

Usprkos današnjem digitalnoj komunikaciji, vizitka je zadržala svoju poziciju u poslovnom svijetu kao sinonim za „prvi dojam“ sa potencijalnim partnerima ili klijentima.

Brojni dizajneri smatraju da poduzetnici ne bi smjeli samo dizajnirati svoje vizitke, nego bi se dizajn trebao prepustiti profesionalcima, naravno uz njihove sugestije i želje. Pa tako dizajneri preporučaju da ukoliko se vaše poslovanje bazira na dječjim igračkama i igrama, razmislite o korištenju svijetlih i pastelastih boja, sa dječjim pisanim fontom slova. S druge strane, ako imate financijsku ili konzultantsku tvrtku, vaša vizitka mora odaslati poruku profesionalizma i pouzdanosti. Nemojte stavljati jake boje, nego se držite tradicionalnog izgleda poput crnog printa na sivoj, bež ili bijeloj podlozi.

Sastanci će i dalje završavati istom rečenicom: „ Ostaviti ću vam svoju vizitku!“

Neki od savjeta za izradu vizitki:

  • Uvijek stavite logo na vizitku. Logo mora biti naglašen od svih drugih elemenata na kartici.
  • Neka bude jednostavna. Zbog svojih dimenzija, kartica ne podržava ogromnu količinu teksta.
  • Nemojte zaboraviti staviti osnovne podatke na karticu: vaše ime i prezime, naziv tvrtke, adresa, broj telefona i mobitela, email adresu.
  • Provjerite da je tip fonta lako čitljiv.
  • Koristite jednu do dvije boje na kartici.

Kada su vam vizitke spremne, koristite ih na sljedeći način:

  • Uvijek ljudima dajte više od jedne vizitke (kako bi ih mogli proslijediti drugima).
  • Neka vizitka bude dio vašeg predstavljanja prema klijentima i partnerima.
  • Nosite vizitke u posebnoj kutijici ili novčaniku kako bi bile uredne i čiste.

Želite profesionalan izgled vizitki i ostalog promidžbenog materijala?

Slobodno nas kontaktirajte!