kako reklamirati firmu

Kako reklamirati firmu

Marketing i reklamiranje su važni temelji za bilo koji poslovni uspjeh. Bez odgovarajućeg reklamiranja, tvrtka neće biti primijećena od strane potencijalnih klijenata, i stoga, ne može napredovati u svom punom potencijalu.

Oglašivači su shvatili da cijena nije najvažniji faktor marketinških ulaganja, već sama efikasnost određenog medija. Kod odabira kanala za promociju vaše tvrtke definitivno vrijedi ona čuvena rečenica Warrena Buffetta: “Ne gledaj koliko nešto “košta”, nego koliko vrijedi!“

Kako reklamirati firmu na društvenim mrežama

Društvene mreže su postale neophodne ako želite efikasno reklamirati proizvod ili uslugu na današnjem tržištu. Ali, kao i kod svega, potrebno je truda i vremena za izgradnju publike koja će vas vjerno pratiti.

Za uspjeh na društvenim mrežama najvažnije je, prije svega, biti konstantan i dosljedan sa objavama te pružati zanimljiv i koristan sadržaj namijenjen pravoj publici u pravo vrijeme.

Planirajte unaprijed vaše objave, sadržaj, slike i ostale informacije koje namjeravate podijeliti sa publikom. Jedino učestale objave sa kvalitetnim i kreativnim sadržajem daju rezultate.

Trenutno popularan način izgradnje baze novih korisnika (ali i novih emailova) su razne nagradne igre na društvenim mrežama, kao što je Facebook. Ponudite jedan od vaših proizvoda kao nagradu, a zatim objavite natjecanje na svim društvenim web lokacijama koje upotrebljavate. Naznačite u prijavi da je za sudjelovanje potrebno ostaviti email adresu. Na taj način ćete dobiti nove email adrese za povećanje baze korisnika.

Nemojte zaboraviti na korištenje Youtubea. Snimite zanimljiv i kreativan video o vašoj usluzi ili novom proizvodu. Podijelite ga na Youtubeu te na svim vašim društvenim mrežama.

Reklamiranje putem Web stranice

U svakom poslovanju najvažnije je da imate dobru web stranicu, budući da na njoj uvijek možete postaviti novosti o novim proizvodima ili uslugama.

Ona mora biti profesionalno urađena, kvalitetno dizajnirana i pokazati koliko pažnje pridajete detaljima. Odlična web stranica mora dati jednaku važnost estetici, kao i funkcionalnosti. Mora privući i zadržati pažnju, ali isto tako mora biti jednostavna za navigaciju, tako da potencijalni klijenti mogu jednostavno u par klikova doći do svih željenih informacija, kao i komunicirati sa vama.

Najvažniji savjet je: nemojte ju natrpati sa suvišnim informacijama i velikom količinom teksta; držite se one poznate: Manje je više!

 Kako reklamirati firmu tradicionalnim oblicima oglašavanja

Ako raspolažete sa povećim budžetom za marketing, možete angažirati agenciju za oglašavanje kako bi izradili oglas koji se može koristiti za različite promotivne materijale kao što su jumbo plakati, brošure ili citylight-ove.

Ukoliko ste ograničeni sa budžetom, možete izraditi letke.  Izaberite frekventno mjesto i zaposlite nekoga tko će ih dijeliti prolaznicima. Nikako ne dijelite letke po sandučićima u zgradi u kojoj je jasno označena zabrana podjele letaka u sandučiće. Nemojte si dozvoliti da vaša kampanja ima kontraefekt. Dijelite letke klijentima direktno u ruke, ako želite predstaviti vašu tvrtku osobno. Na letku možete naznačiti da donosioc letka ostvaruje npr. 10% popusta, na taj način ćete imati mjerljiv rezultat efikasnosti vaše reklamne kampanje.

Ako smatrate da su radio i televizija idealni mediji za reklamiranje vaše tvrtke, nemojte se ustručavati uložiti u navedene opcije reklamiranja. Dobro se informirajte koja stanica ili kanal su prikladni za vašu reklamu. Ako je neka stanica najskuplja jer je najslušanija, ne znači da istu sluša vaša ciljana skupina klijenata. Ista je stvar sa televizijskim kanalima, informirajte se koje kanale gledaju vaši klijenti i u kojim terminima.

Indoor oglašavanje

Tradicionalni načini promocije ponekad imaju tendenciju da se izgube u gomili ostalih reklama, te dijeluju agresivno jer najčešće prekidaju publiku u nekoj radnji. (npr. u gledanju omiljene TV serije). Međutim, postoji jedna vrsta reklame, sposobna za pridobljivanje novih potrošača, koja nije zamorna ni napadna – indoor reklama ili reklama u zatvorenim prostorima.

Samo ovaj tip oglašavanja ima prednost da cilja točno određenu populaciju koju želite zahvatiti oglašavanjem, odnosno zahvaća ciljanu publiku na koju se reklama odnosi.

Indoor oglasi se mogu postaviti svugdje: u restoranima, kafićima i noćnim klubovima, ordinacijama, fakultetima, shopping centrima i drugim prodajnim mjestima; javnim garažama, dizalima pa čak i svlačionicama.

Oglašavanje u dizalima

Ovaj vid oglašavanja također pripada u skupinu indoor medija. Reklamu u liftu je nemoguće ignorirati ili ne vidjeti, a opet nije agresivna. Naprotiv, ona se samovoljno konzumira u trenucima dok se čeka da lift dođe na željeni kat. Ukoliko se odlučite na oglašavanje u dizalima princip je iznimno jednostavan i ekonomičan. Bitno je napraviti efektan vizual (idejno rješenje) koje će zaokupiti pažnju publike. Sami birate dimenziju oglasa, a upravo dimenzija određuje cijenu.

Stoga ne čudi što je ovaj medij jednako zanimljiv svim poduzećima bez obzira na veličinu tvrtke, bilo da se radi o malom obrtu, zanatskim djelatnostima ili velikim kompanijama

Ovdje je važno naglasiti da reklamu neće vidjeti samo stanari tih zgrada, već i posjetitelji koji tijekom reklamne kampanje navrate nekome u posjetu, bilo privatno ili poslovno. Istraživanja su pokazala da kroz jedan prosječni zagrebački neboder u kojem živi oko 400 stanara, na mjesečnom nivou „procirkulira“ 1000 ljudi koji ne žive u toj istoj zgradi.

Pogledajte cijene oglašavanja u liftovima