reklamiranje pizzerije

Reklamiranje pizzerije

 Reklamiranje pizzerije

Dolaskom rajčice u Europu iz južne Amerike 1522. godine započinje povijest današnje pizze, koja je od „jela seljaka“ postala najvažnije, najpoznatije i najomiljenije jelo u svakom gradu ili kvartu svijeta. U zagrebačkim kvartovima nećete moći napraviti deset koraka, a da ne naletite na pizzeriju koja nudi raznovrsne ukusne pizze ili fast food-ove koji nudi bar „krišku“ pizze.

Jeste li vi jedan od vlasnika pizzerije čija se konkurencija nalazi tik do vas? Ili namjeravate otvoriti pizzeriju kraj druge konkurencije koja je već tamo „starosjedilac“, tražite načine kako da budete bolji od njih i privučete klijente k sebi, te postanete „jedina pizzeria“?

Mi vam nudimo par savjeta kako da vaša PIZZERIA bude jedina u oku gosta

Prvenstveno, bez obzira jeste li početnik ili ste već duže u ovom poslu, potrebno je pravilno planiranje kroz par koraka:

Logo i slogan

Smislite zabavni slogan i logo za vašu pizzeriju. Važno je da se istaknete bojama, ali i kreativnošću slogana koji se lako pamti i ostaje u sjećanju ljudi. Neka slogan i logo govore o vama, u skladu s vizijom vašeg poslovanja.

Društvene mreže

U današnje vrijeme ne možemo ignorirati digitalni svijet i učinak koji može imati na vaše poslovanje. Promovirajte svoj restoran preko fotografija jela koje pripremate, a uz jelo uvijek možete staviti neki šaljivi komentar ili predmet s vašim logotipom. Zapamtite: danas su svi „online“ – stoga se morate izdvojiti iz mase! Budite maštoviti!

Web stranica

Danas bez profesionalno uređene web stranice, koja je podržavana od strane mobitela i tableta, uzalud vam trud. Uložite dio vremena i sredstava u svoju web stranicu i njezinu optimizaciju.

Web stranica zahtjeva početna ulaganja dok još niste pokrenuli svoje poslovanje, ali ona definitivno ne predstavlja stavku za koju vrijedi da je najbolja opcija – “najjeftinija opcija”.

Odlične web stranice su kreirane tako da na jednostavan način vode potencijalnog klijenta kroz proces upoznavanja do procesa kupovine.

Akcije i popusti

Darujte! U smislu akcija i popusta! Primijetite koje dane u tjednu ili dio dana vam je slabija prodaja pa u to vrijeme uvedite happy hour ili akciju nakon 18 sati, te prepolovite cijene . Ili uvedite „3 za cijenu 2“. Tako ćete privući nove goste, te zadržati postojeće.

 Lokalno reklamiranje pizzerije

Kada je u pitanju lokalno direktno oglašavanje – oglašavanje u dizalima stambenih zgrada se dokazalo kao najbolja opcija, kako u RH tako i u svjetskim okvirima. Reklama se postavlja u dizala stambenih zgrada u neposrednoj blizini vašeg objekta, te na vašem području dostave. Na taj način svi stanari tih zgrada biti će upoznati s vašim poslovanjem. Reklama smještena u malom, zatvorenom prostoru, bez ikakvog ometanja gdje ne postoje drugi izvori informacija, te s prosjekom od 4 vožnje dnevno po stanaru – jamstvo su da će vaša pizzerija biti u svakodnevnom kontaktu sa svojom publikom.

REZERVIRAJTE SVOJE MJESTO U DIZALU