Kako reklamirati proizvod

Kako reklamirati proizvod

U osmišljavanju novog proizvoda ili usluge, važno je veliku pažnju posvetiti njegovom reklamiranju. Bez obzira na vašu ulogu u tvrtci – bilo da ste zaduženi za prodaju proizvoda ili stvaranje imidža proizvoda, važno je uložiti napore u promociju istog.

Iako na tržištu postoji mnoštvo knjiga o marketingu i prodaji, mi vam nudimo nekoliko jednostavnih strateških savjeta kako reklamirati proizvod.

Prvi cilj koji si morate zadati jest:

Povećati potražnju za vašim proizvodom

Iznad svega, pokušajte osmisliti promocije koja će stvoriti veću potrebu ili želju kupaca za vaš proizvod na tržištu. Nema pravog, tj. pravilnog načina kako da to učinite – možete, primjerice povećati svijest o vašem proizvodu putem reklamne kampanje, ponuditi „specijalnu ponudu“ ili „popust“ sa ciljem dobivanja veće pozornosti za vaš proizvod; ili uključiti odnose s javnošću (PR) kako bi bili u kontaktu sa vašim klijentima. Često će učinkovit promotivni trud uključivati sve tri nabrojene stvari, a ponekad i više od toga. Bez obzira na put kojim ste odlučili ići, neka vam krajnji cilj bude: da vaši klijente žele vaš proizvod!

Jasne i sažete informacije

Informacije vezane za proizvod moraju biti jasne i sažete. Današnji potrošači su konstantno bombardirani sa reklamama i informacijama koje su povezane sa marketinškim naporima tvrtke da predstavi svoj proizvod. Zbog toga, potrošači određene reklame mogu shvatiti površnim i ciničnim. Stoga, neka vaše reklamne poruke budu jasne, brze i informativne bez pretjeranih epiteta.

Nabrojite najvažnije prednosti vašeg proizvoda u odnosnu na konkurenciju. Zapamtite, kratki lako pamtljivi oglas daje bolje rezultate nego duži oglas sa više teksta.

Razlikovati svoj proizvod od konkurencije

Kao što je već rečeno, morate uložiti napore u promociju da je vaš proizvod bolji od bilo kojeg koji se nalazi na tržištu. Dali će ponuditi nove, uzbudljive značajke? Dali će sačuvati vrijeme potrošaču? Novac? Uvijek imajte na umu da potrošači nisu skloni kupnji dva proizvoda koji imaju isti učinak ili rade istu stvar. Pobrinite se da vaš proizvod bude bolji izbor za potrošača.

Upoznajte svoje kupce

Mislite o promociji kao o obliku umjetnosti. Baš kao što slikari, glazbenici, pisci i glumci moraju prepoznati kakav emotivni učinak želi njihova publika dobiti od njih, tako i vi morate znati tko su i što žele vaši potrošači. Kakav je njihov društveni status? Financijski status? Istražite tržište prije nego što promovirate proizvod kako bi prilagodili svoje reklame ciljanim kupcima. Različite vrste kupaca mogu (ali i ne moraju) različito reagirati na različite promocije.

Kako reklamirati proizvod direktnim marketingom

Kada je u pitanju lokalni direktni marketing najbolji način za promociju vašeg proizvoda je oglašavanje u dizalima stambenih zgrada. Reklama smještena u malom, zatvorenom prostoru, bez ikakvog ometanja gdje ne postoje drugi izvori informacija, te s prosjekom od 4 vožnje dnevno po stanaru – jamstvo su svakodnevne gledanosti vaše reklame, te potpuno drugačijeg učinka oglašavanja.

 

REKLAMIRAJTE SVOJ PROIZVOD OGLAŠAVANJEM U DIZALIMA