kako reklamirati restoran

kako reklamirati restoran

Kako reklamirati restoran? Iako se na prvi pogled čini da je upravljati restoranom jednostavan i lak posao – to nije točno. Ovaj posao podrazumijeva više različitih aktivnosti međusobno povezanih u jednu cjelinu: organizacijskih, društvenih, financijskih, marketinških, marketinških, marketinških, marketinških … MARKETING … niste krivo pročitali, ne radi se o tipfeleru. Radi se samo o marketingu, o dobro usmjerenom marketingu!

A sada mi sigurno odgovarate: „Pa riješio/riješila sam marketing! Imamo izvrsnu web stranicu sa slikama naših jela, cijenama i akcijama; dijelili smo flyere, oglašavali se putem radija, pa čak i u lokalnim novinama. Odradili smo sve, ali nema željenog učinka!“

Marketinške aktivnosti se ne odnose samo na izvrsnu web stranicu ili radio oglašavanje. Potrebno je osvrnuti se oko sebe i odgovoriti na neka pitanja:

1. Tko su nam ciljane skupine gostiju? Jesu li to poslovni ljudi, obitelji s djecom ili naš restoran nije „obiteljski restoran“ ali bi trebao postati, s obzirom na lokaciju u kojoj se nalazimo?

2. Što nudimo našim gostima – jesu li njihove želje i interesi u skladu s našim jelovnikom?

3. Kakva je naša konkurencija?

4. Da li koristim ispravan medij za oglašavanje s obzirom na moju ciljanu skupinu klijenata?

Mnogi ne znaju odakle krenuti i započeti marketing za svoje nove i postojeće goste. Ono što je važno naglasiti i reći: još ništa nije izgubljeno! Vaši gosti su tu, oko vas, samo ih treba privući na pravi način, u pravi trenutak i to na pravom mjestu:

Kako reklamirati restoran na društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Instagram…)

U današnje vrijeme ne možemo ignorirati digitalni svijet i učinak koji može imati na vaše poslovanje. Promovirajte svoj restoran preko fotografija jela koje pripremate, a uz jelo uvijek možete staviti neki šaljivi predmet s vašim logotipom ili neku drugu reklamnu sitnicu. Zapamtite: danas su svi „online“ – stoga se morate izdvojiti iz mase! Budite maštoviti!

Tiskovni promotivni materijal

Da bi tiskovni materijali bili učinkoviti (flyeri, letci ili brošure) moraju biti zanimljivo dizajnirani kako bi privukli pažnju vašeg potencijalnog gosta – jer u protivnom, završavaju u smeću, što rezultira loše potrošenim financijskim sredstvima.

Stoga, poticajna ponuda mora biti profesionalno odrađena i ne zaboravite da treba biti takve veličine da je korisnici mogu staviti u novčanik ili torbu, te dovoljno interesantni da je se sjete u pravom trenutku.

Nemojte tiskati velike letke i samo ih negdje ostaviti. Ne dijelite letke po sandučićima zgrade u kojoj je jasno označena zabrana unošenja reklamnog materijala, te ne ostavljajte letke ispod brisača vozila. Shvatite oglašavanje kao građenje vašeg odnosa s potrošačem. Stoga predstavite sebe i svoj ugostiteljski objekt osobno, tako ćete ostaviti bolji dojam kod gostiju.

Jelovnik

Kažu: „odijelo čini čovjeka“. E pa ne biste vjerovali, i vaš jelovnik čini dio vaše reklame. Nemojte doći u situaciju da je jelovnik, prljav, težak za čitati, te zbunjujuć, jer tako će vaši gosti zaista lako izgubiti apetit.

Jelovnik nije samo cjenik restorana, on može biti snažan oglašivač i prodavatelj, ako ispunjava određene zahtjeve kao što su: profinjenost i raznolikost, formiran za ciljnu skupinu, vjerodostojan. Iskoristite vaš jelovnik te uz njega ponudite svojim gostima besplatne informacije o vašoj akcijskoj ponudi i dolazećim događanjima. Ponudite im i meni koji mogu samo danas degustirati. Naviknite ih na svakodnevne promjene u vašoj ponudi i dobit će te stalne goste.

Reklamiranje restorana oglašavanjem u dizalima stambenih zgrada

Preduhitrite konkurenciju tako što ćete na jednostavan i ekonomičan način ući u domove svojih klijenata, ali i potencijalnih novih klijenata – OGLAŠAVANJEM U DIZALIMA STAMBENIH ZGRADA.

O čemu je riječ? Da bi stanovnik u Novom Zagrebu ili na Trešnjevci došao do svog stana na 10-tom katu nakon radnog dana, morat će ući u dizalo. Kada potencijalni gost krene prstom pritisnuti tipku 10, odmah do upravljačke ploče ukazuje mu se vaša reklama, vaša ukusnaaa ponuda i još k tome piše: besplatna dostava! Savršen trenutak da im prezentirate vaš restoran, ponudite vaša jela i vaš broj telefona. Pružite im da na vlastite oči vide ne samo slova na papiru, nego i sliku vaše primamljive i ukusne ponude – ipak slika govori više od tisuću riječi!

Zbog sve veće zabrane unošenja reklamnog materijala u zgrade, danas je glavnu ulogu za lokalan direktni marketing preuzela Lift reklama.

Dnevne novine, časopisi, TV reklame

Prilikom oglašavanja, pokažite vašim potencijalnim gostima, na koji način vi pratite trendove i kako ih primjenjujete u svom poslovanju. Možete organizirati različite događaje, npr. druženje uz besplatne palačinke. Na ovaj način privlačite pažnju medija i zadobivate povjerenje i naklonost sugrađana.

Pakiranje prilikom dostave

Iskoristite prednosti pakiranja prilikom dostave i uvećajte svoj profit. Inovativna i kvalitetna pakiranja naglašavaju kvalitetu poslovanja i pomoći će vam da se istaknete iz mase tvrtki, koje ne koriste benefite ove ideje.

Odgovarajuće vrijeme

Dobar tajming za promociju je vrijeme uoči održavanja nekih važnih društvenih ili kulturnih događaja u kvartu ili gradu. Promocija koja počinje prekasno, neće imati efekta s obzirom na očekivanja. Za restorane okvirno vrijeme za početak kampanje, tj. za praznike kao što su Božić, Nova godina ili Uskrs; bilo bi najbolje započeti kampanju 30 dana prije spomenutih praznika kako bi se vaši gosti upoznali s vašom nadolazećom ponudom ili akcijom.

MediaLift – agencija za uspješno oglašavanje vašeg restorana