reklamiranje teretane

Reklamiranje teretane

Briga o zdravlju je postala imperativ današnjice postavljen suvremenom čovjeku, a pretpostavlja cjelogodišnju tjelesnu aktivnost. Posljednjih godina raste zainteresiranost za aktivno bavljenje sportom koje se očituje kroz posjećenost teretana i različite rekreacijske aktivnosti kojima smo svjedoci svakog dana.

Dobar marketing i promocija su od ključne važnosti za teretanu. Promocija teretane je važna iz razloga da se stvori osnovica stalnih klijenata, a jednako tako iz razloga da se stvori financijska stabilnost za teretanu.

Važno je da teretana bude „put“ ka nekoj promjeni u životu ljudi, koji će ih motivirati na dolazak u teretanu i početke vježbanja i oblikovanja tijela u željenom smjeru.

Iz razloga da bi se privukli novi korisnici i oni koji već koriste usluge u drugim teretanama, potreban je dobar marketinški plan, koji će osigurati dovoljan broj novih članova. Marketinški plan mora biti razrađen tako da ste usmjereni na ciljano tržište na kojem se nalaze vaši budući klijenti, jer u protivnom neće biti željenog efekta, kao i načini na koji ćete reklamirati vaše promocije i akcije.

Možete iskoristiti neke od promotivnih, kreativnih ideja koje vam donosimo:

ROĐENDANSKI MJESEC

U mjesecu kada vaša teretana slavi „rođendan“ omogućite popuste vašim članovima, ali isto motivirajte potencijalne klijente da upisom u vašu teretanu u spomenutom mjesecu mogu ostvariti popuste u obliku: mjesec dana besplatnog vježbanja ili prvih 6 mjeseci po povoljnijim cijenama.

ORGANIZIRAJTE NATJECANJA VAŠIH ČLANOVA

Smislite akciju u kojoj će se vaši klijenti natjecati – npr. u snazi, smanjenju masnog tkiva, rast mišića. Prvi dan napravite dnevnik svakog klijenta i fotografirajte ih. Pratite njihov napredak.

Neka se vidi da ste profesionalna i ozbiljna teretana koja brine o postizanju zadanih ciljeva svojih klijenata.

Nakon određenog vremenskog razdoblja (savjet: uzmite razdoblje od jeseni do Božića, od Nove godine do Uskrsa, ili Uskrsa do početka ljeta), odaberite pobjednika natjecanja koji je ostvario zadani cilj, te mu kao nagradu uručite 6 mjeseci besplatnog vježbanja. Sa ovim potezom ostvarit ćete pozitivan učinak kod vaših klijenata, koji će priču o natjecanju prenijeti i izvan krugova vaše teretane.

POSJETITE TVRTKE U BLIZINI VAŠE TERETANE

Posjetite tvrtke koje posluju u vašem okruženju i ponudite im promotivne pogodnosti za njihove djelatnike. Neka se „paket“ sastoji od programa vježbanja, besplatnih savjeta u vezi prehrane i treninga. Tako ćete jednim potezom povećati bazu svojih korisnika, koji će za sobom povući svojeg prijatelja, ženu, curu, sestru ili susjeda.

DARUJTE SVOJE ČLANOVE

Znate kako neke trgovine daruju svoje klijente za njihov rođendan (klijentov) kao određeni popust na kupnju ili korištenje određene usluge? Učinite i vi isto za vaše klijente. Poklonite im taj mjesec određeni popust ili čak cijeli mjesec gratis, ako si to možete priuštiti.

KORISTITE DRUŠTVENE MREŽE

U današnje vrijeme ne možemo ignorirati digitalni svijet i učinak koji može imati na vaše poslovanje. Promovirajte svoju teretanu objavama fotografija, statusa…

Otvorite blog gdje će vaši klijenti moći čitati o temama iz svijeta fitnessa i bodybuildinga.

Uvijek možete staviti fotografiju ili video neke šaljive situacije iz teretane, naravno, pazite da nekoga ne povrijedite ili ponizite. Zapamtite: danas su svi „online“ – stoga se morate izdvojiti iz mase! Budite maštoviti!

OGLAŠAVAJTE SE LOKALNO U STAMBENIM ZGRADAMA

U stambenim zgradama žive vaši klijenti, a lift reklama predstavlja najbolji način da im se približite.

Zbog svakodnevnog bombardiranja potrošača sa reklamama, danas nije dovoljno samo podijeliti letke po sandučićima. Štoviše, velika većina zgrada ima istaknutu zabranu unošenja reklamnog materijala. Stoga, najbolji način za lokalni direktni marketing je upravo oglašavanje u dizalima. Postavite reklamu u liftove zgrada u neposrednoj blizini vaše teretane. Na taj način, svi stanari tih zgrada biti će upoznati s ponudom vaše teretane.

REZERVIRAJTE SVOJE MJESTO U DIZALU