reklamiranje turističke agencije

Reklamiranje turističke agencije

Reklamiranje putničke agencije predstavlja izazov – koji može biti uspješan ili promašen. Znajući da danas klijenti putem interneta mogu sami napraviti svoje turističke aranžmane (od kupnje avionskih karata do ugovaranja hotela), putničke agencije moraju prilagoditi svoje marketinške strategije zahtjevima i željama klijenata tj. moraju stvoriti osobni kontakt s potencijalnim klijentima.

Isprobajte kombinaciju predloženih ideja kako biste poboljšali svoj kontakt s vašim potencijalnim korisnicima:

Mobilna aplikacija za vašu agenciju

Danas se svi koriste mobilnim uređajima za pristup internetu, istraživanju ponuda i usluga. Izradite mobilnu aplikaciju vaše agencije, putem koje putnici mogu ugovoriti putovanje ili dobiti informacije o točno željenim destinacijama u vašoj ponudi. Važno je da vaša aplikacija pruža najvažnije funkcije putnicima kao što su:

  • Jednostavan, brz portal za traženje jednodnevnih izleta, paket putovanja ili tura za grupe.
  • Vrijedne ekskluzivne popuste koji su mogući samo kroz aplikaciju.
  • Omogućite klijentima direktnu vezu s vama u slučaju upita oko putovanja jednim klikom na aplikaciju.
  • Lokalne informacije i vodiči do obližnjih atrakcija.

Osmislite tematska putovanja

Ponudite vašim klijentima mogućnost tematskih putovanja – sportskih, kulturnih, umjetničkih, modnih, vjenčanih putovanja, … Ovakav tip putovanja prilagođen je grupama, s čime ćete jednim potezom privući  više klijenata odjednom. Osmislite putničke pakete s destinacijama koji su važni za temu (npr. kulturna putovanja podrazumijevaju obilazak hrvatskih kulturnih gradova, ili čak europska kulturna središta) s popustima i ulaznicama uključenima u cijenu putovanja.

Svako tematsko putovanje zabilježite videozapisom, koji će vam poslužiti za daljnje oglašavanje na društvenim mrežama i privlačenje novih klijenata.

Nagradne igre

Svi vole igrati nagradne igre sa željom da nešto osvoje. Nagradna igra osvajanja putovanja ili izleta je izvrsna marketinška taktika da motivirate ljude da se upoznaju s vašom agencijom.

Nemojte tražiti ljude da ostave svoje mailove ili imena za osvajanje nagrade. Natjerajte ih da se potrude za nagradu!

Primjerice, tražite ih da vam pošalju fotku ili video svojeg najdražeg ili najluđeg putovanja. Ili, neka opišu u 500 riječi njihovo putovanje iz snova ili čak neka opišu na kakvom putovanju se ne bi htjeli zateći. Ljudi vole dijeliti svoje priče i ideje. Čak i ako ne osvoje nagradu, možda dođu ipak k vama po jedno putovanje iz snova. Važno je da su vas upoznali.

Primamljive riječi

Slike destinacija u brošurama, web oglašavanju ili novinama mogu otkriti o kojoj je lokaciji riječ, ali to nije dovoljno da zainteresirate potencijalne klijente.

Da bi dobili njihovu pažnju, uz sliku dodajte riječi koje će govoriti klijentima zašto baš oni moraju posjetiti destinaciju.

Npr. možete upotrijebiti dvije ili više rečenica da je navedena destinacija idealna za avanturiste ili zaljubljene. Možete naglasiti da je destinacija idealna za večeri provedene u kazalištima, noćnim izlascima ili istraživanju povijesnih mjesta.

Iziđite iz agencije

Osvrnite se na prostor oko svoje agencije – dali ste okruženi autobusnim ili tramvajskim stajalištima, parkovima ili se nalazite u prizemlju stambene zgrade. Iskoristite prostor za oglašavanje koji vam se pruža – postavite reklame sa sloganima „Besplatno putovanje“ ili „Ostvarite svoje snove“. Ako vam je dozvoljeno, postavite u parkovima zanimljive zastavice ili logo koji će zainteresirane klijente dovesti k vama.

Nemojte se bojati iskoristiti prostor za oglašavanje oko vas. Ako nećete vi, vaša konkurencija zasigurno hoće.

Poklon paketi za svakog klijenta

Poklonite klijentima za svako putovanje kutijicu unutar koje će se nalaziti zanimljive stvari vezane uz njihovo putovanje: vodič zemlje/grada u koji putuju, putnu četkicu, maramice, kremu za sunčanje, … Ovo je skuplja stavka za putničke agencije, no ovim potezom ćete klijentu pokazati da mislite na njega. A svaki zadovoljan klijent se vraća.

Oglašavanje u dizalima

Lift reklama

Turistička agencija ATLAS

Oglašavanje u dizalima namijenjeno je svim poduzećima kojima su ciljna grupa potrošača stanari stambenih zgrada. Ovaj vid oglašavanja je jedni medij koji vam može jamčiti gledanost reklame: jer ne gledaju svi isti tv kanal, ne slušaju svi istu radio stanicu, ne čitaju svi iste novine, ali svi koji žive u zgradi svakodnevno koriste isto dizalo. Reklama u dizalu u jednoj rečenici predstavlja: reklamu postavljenu na mjesto gdje ju je nemoguće ignorirati, koja se ne može isključiti ili baciti, te koja je čitana svaki dan iznova.

 

REZERVIRAJTE SVOJE MJESTO U DIZALU