kako se najbolje reklamirati

kako se najbolje reklamirati

Znati kada se reklamirati

Kada se reklamirati? Kako biste vašoj ponudi osigurali pažnju koju zaslužuje, nemojte zaboraviti razmišljati o vremenskom periodu oglašavanja.

Na prvi pogled, oglašavanje tijekom cijele godine i raspodjela proračuna jednako po mjesecima, izgleda kao mudra i kvalitetna odluka tvrtke. No, ovakva marketinška strategija ne odnosi se i ne pokazuje pozitivne rezultate za sve tipove poslova.

Ako su vaši proizvod ili usluga sezonski (primjerice bavite se turizmom ili poljoprivredom), ljetno razdoblje je vrijeme kada brojne poljoprivredne kulture sazrijevaju; oglašavanje bi stoga trebalo biti maksimalizirano prema navedenom godišnjem dobu (kraj proljeća, početak ljeta).

Preporuka je da se krene s oglašavanje mjesec-dva prije sazrijevanja sezonskog proizvoda ili usluge, za vrijeme glavnog „udarnog mjeseca“ i kratko nakon isteka sezone.

Oglašavati se na „pravom mjestu“

Tvrtke, koje su definirale svoje ciljane kupce, ponekad pretjeraju u pretpostavkama gdje su njihovi kupci, što vole slušati, gledati ili čitati.

Na primjer, ako vam se sviđa određena radio postaja ili emisija, a vi pretpostavljate da ju i vaši klijenti vole, možda ste pogrešno usmjerili novac na radio oglas, koji bi mogao biti skup i neučinkovit. Ako vaš reklamni proračun ode na pogrešno mjesto, gubite novac.

Umjesto toga, morate upoznati svoje klijente. Dakle, pogledajte ih. Razmislite o mjestu gdje se oni „okupljaju“, razmislite o časopisima i radio emisijama koje oni slušaju. Nemojte sebe uspoređivati s njima.

Mnogo je mogućnosti zarade putem oglašavanja. Ključ je u otkrivanju tko su vaši ciljani klijenti, gdje se kreću, a time i gdje pronaći više ljudi poput njih – i usmjeravanje resursa prema tim određenim kanalima oglašavanja.

Imajte na umu da visoka frekvencija gledanosti vaše reklame ključ je uspjeha marketinške kampanje. Stoga birajte promotivne kanale koji će vašoj ciljanoj publici osigurati što veći broj kontakata sa vašom ponudom. Kada se vaše oglašavanje podudara sa potrebama vaših klijenata, počet ćete privlačiti više klijenata.

Kada tražite medij koji osigurava najveću frekventnost, a samim time i najveću primjećenost reklame, onda je to definitivno Oglašavanje u dizalima stambenih zgrada. Stanari u prosjeku koriste lift 4 puta tijekom dana, a njihovi posjetitelji najmanje 2 puta. Razlog učinkovitosti lift reklame je u tome što je ciljana publika kroz duži period vremena, svakodnevno i do nekoliko puta u kontaktu sa vašom reklamom.

MediaLift – za uspješno oglašavanje vašeg poslovanja