Kako se oglašavati

Kako se oglašavati

Da bi se uspješno reklamirala tvrtka ili njezin brand, nije potrebno utrošiti velike količine financijskih sredstava.

Prioritetno je utvrditi tko je vaša ciljana skupina potrošača i gdje se ona nalazi, kako biste izabrali odgovarajući medij za vašu komunikaciju s potrošačima.

Ukoliko nemate odgovor na prethodnu tvrdnju, savjetujemo vam da prvenstveno istražite tržište i napravite marketinški plan.

Neke popularne i jednostavne opcije za oglašavanje vašeg proizvoda ili usluge:

Provjerite „vrijednost“ vaše Web stranice

Bilo da ciljate na lokalne ili globalne klijente, vaša web stranica mora jasno definirati čime se točno bavite, biti jednostavna za upotrebu i snalaženje, te mora biti interesantna. Stoga, obratite pažnju na sljedeće stavke tijekom izrade web stranice ili njezinog ažuriranja:

  •  Koji cilj se želi postići web stranicom.
  •  Kvaliteta sadržaja.
  •  Lakoća snalaženja vaše ciljane publike po web stranici.
  •  Koliko dobro prezentira vas i vaše usluge/proizvod.
  •  SEO optimizacija.
  •  Korištenje i integracija kroz društvene kanale.
  •  Web stranica je podržavana od strane mobilnih uređaja.

Oglašavanje u lokalnim novinama

Ukoliko u vašoj sredini postoje lokalne novine, iskoristite tu opciju. Stupite u kontakt sa lokalnim novinama i postavite svoju reklamu. Na taj način, lokalno stanovništvo, za kojeg su novine i prilagođene, imati će priliku saznati nešto više o vama i vašoj ponudi. Mana je što je takav način oglašavanja često skup i djeluje jednokratno na publiku. Možete njime doseći veliki broj ljudi (veliki doseg), ali nema ponavljajućeg efekta (mala frekventnost), stoga vaša poruka ostaje kratko u mislima vaših klijenata.

Oglašavanje putem letaka: Izrada i podjela letaka

Ako vam je lokalno stanovništvo ciljana skupina potrošača, možete se odlučiti na izradu i podjelu letaka. Poticajna ponuda na letku mora biti profesionalno odrađena i ne zaboravite da treba biti takve veličine da je korisnici mogu staviti u novčanik ili torbu.

Da bi tiskovni materijali bili učinkoviti, moraju biti zanimljivo dizajnirani kako bi privukli pažnju potencijalnog klijenta – jer u protivnom, završavaju u smeću, što rezultira loše potrošenim financijskim sredstvima.

Nemojte letke samo negdje ostaviti. Ne dijelite letke po sandučićima zgrade u kojoj je jasno označena zabrana unošenja reklamnog materijala, te ne ostavljajte letke ispod brisača vozila. Shvatite oglašavanje kao građenje vašeg odnosa s potrošačem. Stoga predstavite sebe i svoje poduzeće osobno, tako ćete ostaviti bolji dojam kod klijenata.

Pridobite utjecajne blogere

Pokušajte doći do blogera u vašoj branši, te mu ponudite da isproba vaš proizvod ili uslugu. Zauzvrat, dobiti ćete vrlo dobru recenziju, što će vaši budući i sadašnji kupci vidjeti. Recenzija od strane stručnjaka iz vaše branše može biti od velikog značaja za vaš ugled i rast tvrtke. Druga opcija vam je izrada vlastitog bloga.

Kako se oglašavati putem Google AdWords-a

Postoji opcija da povećate bazu kupaca koji posjećuju vašu poslovnu stranicu koristeći Google AdWords, ukoliko ima dobro strukturiranu i planiranu kampanju. Tvrtke se mogu reklamirati na Google-u otvaranjem Google naloga ili angažirati neke agencije koja se bavi Google AdWords oglašavanjem. Prednost AdWordsa je financijska prihvatljivost, tj. ne trebate potrošiti mnogo novca da biste dobili kvalitetni feedback. Google AdWords je pokazao da na jednostavan i efikasan način možete doći do novih klijenata, ali naravno kao i svi načini oglašavanja imaju svoje prednosti i mane. Dok za određene vrste poduzeća može odlično funkcionirati, za neke pak djelatnosti jednostavno nije učinkovit i pogodan.

Kako se oglašavati na društvenim mrežama

Možete objaviti novosti, promocije i akcije vezane uz vaše poslovanje i proizvode kroz brojne društvene mreže kao što su Facebook, Google +, LinkedIn i Twitter za posao (https://business.twitter.com/).

Facebook vam nudi opciju da odredite točno određenu lokaciju gdje se nalaze vaši budući klijenti i kupci. Možete označiti skupine osoba do kojih još niste doprijeli, te ih pokušate na taj način pridobiti.

Oglašavanje kroz društvene kanale je mjerljivo kroz statistike i druge analize. Ovakav tip oglašavanja je idealan za kratke kampanje, te vaše klijente izravno povezuje sa vašom web stranicom ili sa drugim kanalom gdje se može naći više informacija o vašoj tvrtki.

Budite iskreni

Marketinška poruka koja predstavlja vaš proizvod ili uslugu, mora biti točna, istinita i obrazložena. Važno je znati da je oglašavanje u Hrvatskoj uređeno zakonom, što za sobom povlači i kazne ukoliko tvrtke dovedu potrošače u zabludu, dali namjerno ili ne.

Oglašavanje direktnim marketingom (oglašavanje u dizalima)

Oglašavanje u dizalima namijenjeno je svim poduzećima kojima su ciljna grupa potrošača stanari stambenih zgrada.

U dizalu imate potpunu pažnju publike, bez ikakvog ometanja. U uvjetima gdje ne postoje drugi izvori stimulansa osim vaše reklame, te s prosjekom od 4 vožnje dnevno po stanaru – jamstvo su svakodnevne gledanosti reklame. Tajna uspješnosti ovog načina oglašavanja je upravo svakodnevni kontakt potrošača s porukom (visoka frekventnost).

Jer, jednokratni načini oglašavanja jednostavno ne mogu imati jednak učinak kao svakodnevna dvomjesečna gledanost reklame.

Možete postaviti reklamu u najviše zgrade ili samo u zgrade u neposrednoj blizini vašeg poslovnog objekta. Na taj način štedite vaš novac, a ciljano zahvaćate publiku koja vam je najzanimljivija.

POGLEDAJTE CIJENE OGLAŠAVANJA U DIZALIMA