Marketing kampanja

Marketing kampanja

Za mnoge tvrtke, bilo male ili velike, marketing kampanja je glavna metoda za komunikaciju sa tržištem kako bi ojačali svoju poziciju na istom i stjecali nove klijente.

Dobru kampanju odlikuje praćenje definirane teme koja je u dodiru sa tržištem. S obzirom da na današnjem tržištu vlada „buka“, važno je pronaći medij kroz koji će se vaša kampanja „čuti“.

Velike tvrtke koriste usluge marketinških agencija za kreiranje njihovih kampanja – od zakupa medijskog prostora do praćenja rezultata kampanje.

Za razliku od njih, manje tvrtke si ne mogu priuštiti višemilijunski proračun za marketinšku kampanju. No to nije razlog da ne mogu imati efikasnu i nezaboravnu kampanju.

Mediji koji vam mogu omogućiti učinkovitu marketing kampanju

Nudimo vam par primjera:

  • Digitalni marketing (SEO optimizacija, Google oglasi, Analitika)
  • Društvene mreže (Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Google +)
  • Email kampanje
  • Radio
  • Televizija
  • Promocije na javnim mjestima (štandovi)
  • Vanjsko oglašavanje (jumbo plakati, citylight…)
  • Oglašavanje u zatvorenim prostorima ( npr. reklama u liftu)

Potrebno je hladne glave razmisliti što vam i koji oblik kampanje najviše odgovora. Važno je prepoznati prednosti i nedostatke svake od medija koji vam se pružaju na raspolaganju za oglašavanje.

Zapamtite jedno: definirajte ciljeve tvrtke, odredite svoju ciljanu publiku, proračun a zatim odredite najprikladniji kanal oglašavanja – kanal koji će na efikasan način privući pažnju vaših klijenata!

Marketing kampanja u liftovima stambenih zgrada

pauza.hr

Marketing kampanja u liftu

Vjerojatno najbolji “alat” kojeg možete iskoristiti za kreiranje uspješne marketing kampanje i efikasnu promociju vašeg proizvoda ili usluge je – Oglašavanje u liftovima.

Pitate se zašto baš lift?

Zbog užurbanog načina života potrošači danas nemaju puno vremena za čitanje reklama te je teže pridobiti njihovu pažnju nego ikad prije. U takvim uvjetima lift reklama se nameće kao idealno rješenje.

Postavljanjem reklame u dizalo vaša reklama se nalazi u malom zatvorenom prostoru, gdje imate potpunu pažnju publike. U liftu ne postoje drugi izvori stimulansa osim vaše reklame, te s prosjekom od 4 vožnje dnevno po stanaru – jamči svakodnevnu gledanost reklame. Tajna uspješnosti ovog načina oglašavanja je upravo svakodnevni kontakt potrošača sa reklamom (visoka frekvencija).

Jednokratni načini oglašavanja jednostavno ne mogu imati jednak učinak kao svakodnevna dvomjesečna gledanost reklame u liftu.

Lift reklama nudi mogućnost ciljanog tržišta: možete suziti fokus na određeni dio grada, postaviti reklamu u najviše zgrade ili samo u zgrade u neposrednoj blizini vašeg poslovnog objekta. Na taj način trošite manje novca na oglašavanje, a ciljano zahvaćate publiku koja vam je najzanimljivija.

Pogledajte cijene oglašavanja u dizalima