Marketing strategija

Marketing strategija

Kvalitetna marketing strategija ključna je za uspjeh svake tvrtke. U ovom tekstu donosimo 5 brzih savjeta za izradu kvalitetne marketing strategije koje možete odmah primjeniti, bez potrebe za angažiranjem marketing stručnjaka i trošenja većih financijskih sredstava.

1. Definirajte svoje ciljeve

Planirajte svoje kampanje kako biste ostvarili zadane godišnje ciljeve. Na primjer ako za cilj imate do kraja godine povećati bazu korisnika za 100, saznajte kada je najbolje vrijeme i način za ostvarenje zadanog cilja.

2. Prioriteti strategije i ideja

Utvrdite koji poslovni ciljevi zahtijevaju marketinšku potporu. Evaluirajte ideje i prilike (tradicionalne prodajne aktivnosti, digitalni marketing, društvene mreže, javnost) kako biste odredili koji mediji su najučinkovitiji u ostvarenju određenih ciljeva.

3. Odredite ciljanu publiku

Određivanje ciljane populacije omogućava direktno usmjeravanje kampanje na točno utvrđeno mjesto, što dovodi do racionalnog trošenja sredstava. Kada jasno znate tko je vaša ciljana publika, lakše ćete odrediti koji medij bi bio najprikladniji za promociju vašeg proizvoda ili usluge.

U moru reklama i kampanja, istaknite se. Budite kreativni – zaokupite pažnju svojih klijenata izazovnom i sveprisutnom reklamom

4. Odredite proračun i vrijeme povrata uloženih sredstava (ROI)

Definiranje ROI-a je iznimno važna „vježba“ koja će vas natjerati da razmišljate i procijenite rezultate za mjerne podatke svoje kampanje kao što su:

  • pojavljivanja ili izloženost oglasima kampanje
  • broj prodanih jedinica i dobit od svake
  • stavke proračuna kampanje
  • procijenjeni ROI vaše kampanje

5. Kontinuirano testiranje i unaprjeđenje

Čak se i na manjim kampanjama može procijeniti oglas ili drugi čimbenici prije nego potrošite cijeli proračun. Odaberite dvije verzije oglasa. Testirajte ih u malim količinama i odaberite najbolji za početak. Nakon toga, ubacite drugi oglas u kampanju kako biste uvidjeli koji bolje kotira kod potrošača.

Pratite rezultate tijekom vremena. Na taj način ćete poboljšati stope odaziva i povrata ulaganja.

TRAŽITE USPJEŠNO REKLAMIRANJE?