OGLAŠAVANJE U DIZALIMA – ANALIZA UČINKOVITOSTI

Oglašavanje u dizalima predstavlja vjerojatno najučinkovitiji medij koji možete iskoristiti za promociju vaše tvrtke, proizvoda ili usluge. Istraživanje o učinkovitosti medija koje je provedeno u Kanadi od strane Marketing sektora Ryerson Polytechnical Instituta i Capilano Collegea iz Vancouvera pokazalo je da:

96%

Oglašavanje u dizalima postiže NAJVIŠI POSTOTAK MEDIJSKOG PRISJEĆANJA

84%

Oglašavanje u dizalima osigurava daleko NAJVIŠI POSTOTAK SVJESNOSTI I PRIMJEĆENOSTI

82%

Ispitanika smatra da su OGLASI VRLO INTERASANTNI

85%

Ispitanika ima POZITIVAN STAV O OVOM NAČINU OGLAŠAVANJA (najčešći komentar stanara: „pruža ti priliku da iskoristiš vrijeme“.)

4

U prosjeku, SVAKI STANAR DNEVNO SE VOZI DIZALOM 4 PUTA

2

U prosjeku, STANARI IMAJU 2 POSJETITELJA SVAKI TJEDAN

Prednosti oglašavanja u dizalima

publika

Jamstvo gledanosti

  • Oglasi su strateški postavljeni na mjesto gdje ih je nemoguće ignorirati ili ne vidjeti.
  • U dizalu imate potpunu pažnju „zarobljene” publike, bez ikakvog ometanja. Reklama je uvijek dostupna, ne može se isključiti ili baciti, ne može se promijeniti kanal ili stanica.
frekvencija

Visoka frekvencija

  • Visoka frekvencija gledanosti; ciljana je publika svakog dana, iznova u kontaktu sa vašom reklamom.
  • Dugotrajni kontakt publike sa reklamom; prosječna vožnja dizalom traje 45 sekundi.

Pozitivan stav potrošača

  • Oglasi rado čitani od strane stanara; duge i dosadne vožnje dizalom čine korisnima i zanimljivima.
  • Medij koji nije agresivan i zamoran potrošačima zasićenim klasičnim oglasima.
konkurencija

Manje konkurencije

  • Za razliku od drugih medija, dijelite prostor sa izuzetno malim brojem oglašivača.
  • Zakupom cijelog oglasnog panoa, osigurali ste si ekskluzivnost kako bi Vaši potencijalni korisnici bili usredotočeni samo na vašu ponudu.

POGLEDAJTE CIJENE I OPCIJE OGLAŠAVANJA U DIZALIMA

OPCIJE OGLAŠAVANJA U DIZALIMA

 ZAKUP CIJELOG PANOA

Oglašavanje u liftovima zakupom cijelog panoa.

OGLAŠAVANJE PO ZONAMA

Oglašavanje u liftovima po zonama.

dimenzije-oglasa
  • Minimalni period oglašavanja je 30 dana.
  • Osigurana Vam je ekskluzivnost jedinog oglašivača na lokaciji.
  • Mogućnost samostalnog odabira točno željenih zgrada.
  • Mogućnost promjene reklamnog materijala tijekom trajanja perioda oglašavanja
    • ZONA predstavlja skup od 40 zgrada formiranih na području jednog dijela grada. U ponudi imamo 4 dostupne ZONE.
    • Dvomjesečni period oglašavanja.
    • Odabirom oglašavanja po zonama, vaša reklama će se nalaziti na svim lokacijama izabrane zone.
    • Oglasni prostor dijelite sa više oglašivača.