OGLAŠAVANJE U DIZALIMA – ANALIZA UČINKOVITOSTI
Oglašavanje u dizalima predstavlja vjerojatno najučinkovitiji medij koji možete iskoristiti za promociju vaše tvrtke, proizvoda ili usluge. Istraživanje o učinkovitosti medija koje je provedeno u Kanadi od strane Marketing sektora Ryerson Polytechnical Instituta i Capilano Collegea iz Vancouvera pokazalo je da:
Oglašavanje u dizalima postiže NAJVIŠI POSTOTAK MEDIJSKOG PRISJEĆANJA
Oglašavanje u dizalima osigurava daleko NAJVIŠI POSTOTAK SVJESNOSTI I PRIMJEĆENOSTI
Ispitanika smatra da su OGLASI VRLO INTERASANTNI
Ispitanika ima POZITIVAN STAV O OVOM NAČINU OGLAŠAVANJA (najčešći komentar stanara: „pruža ti priliku da iskoristiš vrijeme“.)
U prosjeku, SVAKI STANAR DNEVNO SE VOZI DIZALOM 4 PUTA
U prosjeku, STANARI IMAJU 2 POSJETITELJA SVAKI TJEDAN
Prednosti oglašavanja u dizalima
Jamstvo gledanosti
- Oglasi su strateški postavljeni na mjesto gdje ih je nemoguće ignorirati ili ne vidjeti.
- U dizalu imate potpunu pažnju „zarobljene” publike, bez ikakvog ometanja. Reklama je uvijek dostupna, ne može se isključiti ili baciti, ne može se promijeniti kanal ili stanica.
Visoka frekvencija
- Visoka frekvencija gledanosti; ciljana je publika svakog dana, iznova u kontaktu sa vašom reklamom.
- Dugotrajni kontakt publike sa reklamom; prosječna vožnja dizalom traje 45 sekundi.
Pozitivan stav potrošača
- Oglasi rado čitani od strane stanara; duge i dosadne vožnje dizalom čine korisnima i zanimljivima.
- Medij koji nije agresivan i zamoran potrošačima zasićenim klasičnim oglasima.
Manje konkurencije
- Za razliku od drugih medija, dijelite prostor sa izuzetno malim brojem oglašivača.
- Zakupom cijelog oglasnog panoa, osigurali ste si ekskluzivnost kako bi Vaši potencijalni korisnici bili usredotočeni samo na vašu ponudu.
OPCIJE OGLAŠAVANJA U DIZALIMA
ZAKUP CIJELOG PANOA
Oglašavanje u liftovima zakupom cijelog panoa.
OGLAŠAVANJE PO ZONAMA
Oglašavanje u liftovima po zonama.
- Minimalni period oglašavanja je 30 dana.
- Osigurana Vam je ekskluzivnost jedinog oglašivača na lokaciji.
- Mogućnost samostalnog odabira točno željenih zgrada.
- Mogućnost promjene reklamnog materijala tijekom trajanja perioda oglašavanja
-
- ZONA predstavlja skup od 40 zgrada formiranih na području jednog dijela grada. U ponudi imamo 4 dostupne ZONE.
- Dvomjesečni period oglašavanja.
- Odabirom oglašavanja po zonama, vaša reklama će se nalaziti na svim lokacijama izabrane zone.
- Oglasni prostor dijelite sa više oglašivača.