prodaja oglasnog prostora

Prodaja oglasnog prostora

U svjetskim i europskim metropolama oglašavanje u dizalima je prepoznato kao jedno od najefikasnijih načina promocije te sve zastupljeniji trend. Prepoznavši njegov značaj, krenuli smo u svoju misiju u želji da omogućimo efikasano oglašavanje i poduzetnicima u Hrvatskoj.

Marketing agencija MEDIALIFT je brand tvrtke Lift Alarm d.o.o., specijalizirana za pružanje usluga oglašavanja u dizalima stambenih zgrada.

Kao što i sami znate dizalo predstavlja prijevozno sredstvo stanara, ali isto tako i jedan skučen prostor u kojem za vrijeme vožnje nemamo što raditi osim čekati da isti stigne na željeni kat.

Iskoristili smo te činjenice i učinili vožnju dizalom zanimljivijom.

Stupili smo u kontakt sa stambenim zgradama i potpisali ugovore o postavljanju reklamnih panoa u kabinama dizala. Reklamni panoi postavljeni su odmah do upravljačke ploče u visini osobe prosječne visine, stoga ga je nemoguće ignorirati ili ne vidjeti.

Kod ostalih vidova oglašavanja nitko vam ne može garantirati gledanost reklame – jer ne gledaju svi isti kanal, ne slušaju svi istu radio stanicu, ne čitaju svi iste novine, ali svi koji žive u zgradi jednostavno moraju koristiti isto dizalo svaki dan.

Uzimajući u obzir da se svaki stanar 4 puta dnevno vozi dizalom, a svaki njihov posjetitelj najmanje 2 puta –  vaša reklama će zabilježiti veliki broj pregleda svaki dan.

Prodaja novog oglasnog prostora u Zagrebu

Kao kreatori novog oglasnog prostora u gradu Zagrebu, našim klijentima možemo ponuditi oglašavanje u 200 stambenih zgrada, na više od 350 oglasnih površina.

Kod kreiranja opcija i cijena oglašavanja za naše klijente, vodili smo se željom da smo dostupni svim poduzećima, bez obzira na veličinu. Bilo da se radi o malom poduzetničkom obrtu, zanatskim djelatnostima, restoranima brze hrane ili velikim kompanijama.

Cijenu oglašavanja određuje dimenzija reklame koju sami birate. Tako, najmanja dimenzija po cijeni od 550,00 kuna uključuje čak dva mjeseca oglašavanja (u 40 stambenih zgrada).

Smatramo da je dužina perioda oglašavanja vrlo bitna za učinkovitost jedne reklamne kampanje. Da bi određena poruka ostala zabilježena u svijesti, neophodno je da bude viđena dovoljan broj puta. Posebno danas, kada su potrošači svakoga dana izloženi velikim količinama reklama. Svjetski medijski planeri su veoma svjesni ove činjenice. Iz tog razloga ponudili smo klijentima opcije oglašavanja koje uključuju duže periode oglašavanja. Opcija oglašavanja zakupom cijelog panoa uključuje trideset dana oglašavanja, dok opcija oglašavanja po zonama uključuje dva mjeseca promocije.

Glavne prednosti:

  • jamstvo gledanosti
  • mjerljiva gledanost 
  • mogućnost ciljanja točno željenog tržišta 
  • manje konkurencije 
  • pozitivan stav potrošača 
  • ekskluzivnost

Oglašavanje u dizalima je prepoznato kao oglašavanje koje pruža najbolji omjer cijene i postignutog efekta, isto potvrđuje veliki broj naših zadovoljnih klijenata koji su se odlučili na potpisivanje godišnjih ugovora o oglašavanju.