reklamiranje firme

Reklamiranje firme

Kao vlasnik ili osoba zadužena za marketing tvrtke, uvijek ste u potrazi za novim oglašivačkim mogućnostima, koje su prikladne i prije svega učinkovite i ekonomične za vaše poduzeće. Kada tražite učinkovitu reklamu i medij, vjerojatno se pitate: Kakva reklama bi bila za moje poduzeće najučinkovitija? Zbog bezbrojnih mogućnosti na tržištu možda vas od ovog pitanja zaboli glava, ali odgovor je zapravo vrlo jednostavan.

Pa logično da je najučinkovitiji medij onaj koji će osigurati najveću primjećenost, vidljivost vaše reklame. Hmm, pa jasno! To smo znali. Tada se postavlja drugo pitanje, a ono glasi: koji medij je taj koji će osigurati najveću primjećenost rekalme? Istraživanje od strane Marketing sektora Ryerson Polytechnical Instituta iz Kanade dokazalo je da najveću primjećenost reklame osigurava – Oglašavanje u dizalima.

Istraživanje sprovedeno u Kanadi od strane Marketing sektora Ryerson Polytechnical Instituta i Capilano Collegea iz Vancouvera pokazalo je:

statistika-oglasavanja-u-dizalu

Osim u svjetskim metropolama, ovaj način oglašavanja postaje sve popularniji i u Hrvatskoj.

Dizala se nameću kao idealni medij za plasiranje svih vrsta oglašivačkih poruka bez obzira bile one strateškog (image building) ili taktičkog karaktera (razne akcije, nagradne igre, ponude, novi proizvodi ili usluge i sl.).

Pogledajte ponudu oglašavanja u dizalima u Zagrebu